نگاهی به پرجستجو‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ در گوگل

سریال‌های تلویزیونی اکنون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت سرگرمی نشان داده‌اند که می‌توانند فصل متفاوتی را در آن رقم بزنند. سریال‌های تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های متفاوت پخش می‌شوند و هر هفته یا به‌صورت یک‌جا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند. شبکه‌هایی مانند نت‌فلیکس اکنون به لطف طرفداران پرتعداد سریال‌های تلویزیونی‌شان به جایی رسیده‌اند که تأثیر بزرگی بر فرایندهای فیلمسازی در جهان نیز داشته‌اند. حضور شبکه‌های پخش آنلاین و تغییر نوع پخش سریال‌ها از هفتگی به ارائه کامل اپیزودهای یک فصل و تلاش شبکه‌های کابلی شناخته‌شده همچون HBO باعث شد در سال ۲۰۱۷ تماشاگران درگیر سریال‌های بزرگی شوند که هر یک دارای نکات فراوانی بود.

اما درحالی‌که اتفاقات زیادی پیرامون سریال‌های تلویزیونی و رتبه‌بندی آن از سوی وب‌سایت‌ها و آنالیزهای مختلف صورت گرفته، همچنان می‌توان با رجوع به میزان جست‌وجو در گوگل، شاهد کنجکاوی‌های مردم دنیا درباره سریال‌های تلویزیونی بود. درحالی‌که معمولا سایت‌هایی چون IMDb براساس نظر اعضای این سایت به فیلم‌ها و سریال‌ها نمره می‌دهند یا سایت‌هایی چون روتن‌تومیتوز یا متاکریتیک از سوی منتقدان خود امتیازها را مشخص می‌کنند، گوگل و میزان جست‌وجو در آن نشان‌دهنده یک کنجکاوی بزرگ نزد علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی است. این نوع از کنجکاوی لزوما درباره آنانی که یک سریال را دیده‌اند نیست و می‌تواند افراد مختلفی از قشرهای گوناگونی را در بر بگیرد. بدین‌ترتیب است که می‌توان به رتبه‌بندی گوگل از نظر جست‌وجوی سریال‌های تلویزیونی رجوع کرد و پرجست‌وجوترین سریال‌ها را در سال ۲۰۱۷ به نظاره نشست؛ اتفاقی که هرچند ممکن است از نظر بررسی کیفیت سریال‌ها ارزش چندانی نداشته باشد، اما نشان از تأثیرگذاری این مجموعه‌ها در زمانه کنونی دارد. بی‌شک میزان جست‌وجو در گوگل می‌تواند اتفاقی مهم برای یک سریال باشد.

چیزهای عجیب

دیگر بدون هیچ شکی می‌توان سریال «چیزهای عجیب» را محبوب‌ترین سریال سال ۲۰۱۷ لقب داد. نه‌تنها به این دلیل که این سریال قبلا و در آنالیزهای دیگری به‌عنوان محبوب‌ترین سریال سال ۲۰۱۷ انتخاب شده بلکه به‌خاطر این‌که این سریال در رتبه‌بندی گوگل از میزان جست‌وجو در میان سریال‌های تلویزیونی در رده اول قرار دارد. «چیزهای عجیب» بدون شک و فارغ از همه امتیازها و جست‌وجوها یکی از سریال‌هایی است که واقعا تماشای آن برای هر بیننده‌ای لذت‌بخش خواهد بود. سریالی که به ‌حق می‌توان آن را محبوب‌ترین سریال سال ۲۰۱۷ خواند.

۱۳ دلیل برای این‌که

بــــــرای بــــــررســـی رده دوم پرجست‌وجوترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ بازهم باید به‌سراغ سریالی از سوی شبکه نت‌فلیکس رفت. نت‌فلیکس در طول سال ۲۰۱۷ یکی از موفق‌ترین شبکه‌ها برای ساخت سریال‌های تلویزیونی بود و معمولا سریال‌هایش در سطح جهان به‌طور عجیبی مورد توجه قرار گرفت. «۱۳ دلیل برای این‌که» سریال نوجوانانه دیگری بود که در سال ۲۰۱۷ از سوی شبکه نت‌فلیکس پخش شد و برخی از معادلات مرسوم سریال‌های تلویزیونی را به‌هم زد. سریال «۱۳ دلیل برای این‌که» یکی از تلخ‌ترین و تاثربرانگیزترین مجموعه‌هایی بود که در سال ۲۰۱۷ پخش شد و البته جنجال‌های زیادی را هم به‌همراه داشت.

برادر بزرگ برزیل

«برادر بزرگ برزیل» ورژن برزیلی مجموعه «برادر بزرگ» است. مجموعه برنامه‌هایی که بخش‌هایی از زندگی آدم‌های واقعی را دنبال می‌کنند. «برادر بزرگ» در نسخه اصلی ساخته کشور هلند است، اما در سال ۲۰۱۷ نسخه برزیلی آن در رده سوم پرجست‌وجوترین سریال‌های گوگل قرار دارد. این مجموعه که شبیه یک مسابقه تلویزیونی است در هر دوره حدود سه ماه به طول می‌انجامد و شرکت‌کنندگان که معمولا تعداد آن‌ها (به‌طور هم‌زمان) کمتر از ۱۵ نفر است در خانه «برادر بزرگ» زندگی می‌کنند. به این‌ترتیب یک مسابقه تلویزیونی در ژانر واقع‌نما (Reality) اکنون یکی از پرجست‌وجوترین سریال‌های جهان است.

بازی تاج و تخت

هرچند که شاید رتبه چهارم برای علاقه‌مندان به سریال «بازی تاج و تخت» رتبه پایینی به حساب بیاید، اما در سال ۲۰۱۷ جست‌وجوی مردم در سراسر جهان برای این سریال در گوگل آن را در پس از «چیزهای عجیب»، «۱۳ دلیل برای این‌که» و «برادر بزرگ برزیل» قرار داده است. این سریال فصل هفتم خود را پشت سر گذاشت و با تمام انتقاداتی که به آن وارد شد، به دلیل آن‌که فصل بعدی فصل پایانی است، طرفداران بی‌شمار خود را برای آخرین فصل در انتظار نگه داشت. با توجه به پایان فصل هفتم و انتظار بینندگان برای یک فصل هشتم بزرگ، به‌نظر می‌رسد که فصل بعدی این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش شود نکته عجیب درباره جست‌وجوی این سریال در گوگل آن است که کشور ترکیه در صدر جدول قرار دارد.

مشت آهنی

چهــــارمیـــن شخصیــت مجموعـــه ابرقهرمان‌های مارول که در قالب چهارمین سریال شبکه نت‌فلیکس از مجموعه ساخته‌های استودیو مارول قرار می‌گیرد، در رده پنجم جدول پرجست‌وجوترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ در گوگل قرار دارد. «مشت آهنی» در حالی در این سال روانه پخش از سوی شبکه نت‌فلیکس شد که پیش از آن سریال‌های «بی‌باک»، «جسیکا جونز» و «لوک کیج» از همکاری مارول و نت‌فلیکس پخش شده بود. این سریال بیشترین جست‌وجو را در کشور سنگاپور ثبت کرده است. با قرار گرفتن «مشت آهنی» در میان ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۱۷ از نظر جست‌وجو در گوگل می‌توان نتیجه گرفت. مجموعه‌های ابرقهرمانی نیز مانند فیلم‌های سینمایی استودیو مارول مورد توجه قرار دارد.

رئیس بزرگ

اگر به توضیحات درباره سریال «برادر بزرگ برزیل» در شماره ۳ این جدول نگاه کنید احتمالا می‌توان سریال «رئیس بزرگ» را هم براساس آن توضیح داد. مسابقه‌ای که در کشور هند و از تلویزیون «ویجی» و کانال «رنگ‌ها» پخش می‌شود؛ البته در این مسابقه ۱۶ نفر حضور پیدا می‌کنند و در خانه‌ای برای مدت ۱۰۰ روز می‌مانند. این برنامه با میزبانی کمال حسن برگزار می‌شود. این مسابقه در جست‌وجوی گوگل به طرز عجیبی از سوی مردم پاکستان بیشتر مورد جست‌وجو قرار گرفته است و هندی‌ها با ۳۷ درصد و در کنار سری‌لانکایی‌ها در رده‌های بعدی قرار دارند. کشورهای امارات و قطر هم کشورهای دیگری هستند که بیشترین جست‌وجو را در گوگل در رابطه با این سریال/مسابقه داشته‌اند.

ریوردیل

«ریوردیل» سریالی است که اکنون در رده هفتم پرجست‌وجوترین سریال‌های گوگل در سال ۲۰۱۷ قرار دارد. سریالی محصول شبکه The CW که براساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای تمی معمایی و تیره است. داستان درباره ماجراهای یک پسر جوان به‌نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم ریوردیل زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است، اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته است که عده‌ای به‌دنبال کشف آن‌ها هستند. این سریال هم که درامی نوجوانانه است توانسته مورد توجه و جست‌وجوی زیادی در گوگل قرار بگیرد. کشورهای کانادا، لهستان، نیوزیلند، رومانی و استرالیا کشورهایی هستند که این سریال در آن‌ها بیشترین جست‌وجو را در پی داشته است.

خدایان آمریکایی

«خدایان آمریکایی» عنوان سریال دیگری است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده و اکنون در رده هشتم پرجست‌وجوترین سریال‌های گوگل قرار دارد. نام مجموعه تلویزیونی برگرفته از کتابی به همین نام از نیل گیمن است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. برایان فولر و مایکل گرین، توسعه‌دهندگان این مجموعه هستند که از شبکه کابلی «استارز» پخش می‌شود. داستان اصلی مجموعه درباره شخصیتی به نام «سایه ماه» است که به سه سال حبس در زندان محکوم شده است. بریتانیا و ایرلند دو کشوری هستند که بیشترین جست‌وجو را برای این سریال داشته‌اند و کشورهای نیوزیلند، قبرس و کانادا در رده‌های بعدی این جست‌وجو قرار دارند.

شو کاپیل شارما

نهمیــــن ســـریــال در میــــان برنامه‌های تلویزیونی پرجست‌وجو در گوگل «شو کاپیل شارما» است. یک استندآپ کمدی هندی که به‌وسیله کاپیل شارما اجرا می‌شود. نکته عجیب درباره این شوی تلویزیونی آن است که در رده‌بندی جست‌وجوی آن از سوی کشورها مردم هند با ۶۶ درصد در رده چهارم قرار دارند. این در حالی است که پاکستانی‌ها، اول این لیست هستند. مردم نپال و بنگلادش دوم و سوم هستند و مردم قطر در رده پنجم قرار دارند. کشورهایی که به نظر می‌رسد این نوع برنامه‌های تلویزیونی را واقعا می‌پسندند.

شکارچی ذهن

پرامتیازترین سریال در سایت IMDb که در سال ۲۰۱۷ پخش خود را آغاز کرده، در رده دهم لیست قرار دارد. سریالی که به‌وسیله جو پنهال خلق شده و دیوید فینچر، علاوه بر تهیه‌کننده اجرایی، چهار قسمت فصل اول آن را نیز کارگردانی کرده است. این سریال، یکی از مورد توجه‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ بود و قرار گرفتن آن در این جدول چندان دور از انتظار نبود. این سریال بیش از همه در کشور ایرلند مورد جست‌وجو قرار گرفته و پس از آن کشورهای نروژ، کانادا، استرالیا و بریتانیا در رده‌های بعدی جست‌وجو این سریال در گوگل قرار دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

17

دیدگاه بگذارید

Please Login to comment
17 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Recent comment authors
  Subscribe  
Notify of
trackback
Member
ตู้ล่าม

… [Trackback]

[…] Find More Info here on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
check this site out

… [Trackback]

[…] Find More here on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
best cvv shop 2020

… [Trackback]

[…] Find More here to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
Hotpoint-Ariston TD 640 IX/HA manuals

… [Trackback]

[…] Here you will find 36826 more Info on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
female love dolls

… [Trackback]

[…] Find More to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
dog food

… [Trackback]

[…] Find More here to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
dumps with pin shop

… [Trackback]

[…] Read More to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
carpet cleaning service north london

… [Trackback]

[…] Find More Information here to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
Harold Jahn Alberta

… [Trackback]

[…] Information on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
안전공원

… [Trackback]

[…] Information on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
bengal kittens for sale near me in usa canada uk australia europe cheap

… [Trackback]

[…] Read More to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
Vital Flow Review

… [Trackback]

[…] Read More here to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
replicawatches.to

… [Trackback]

[…] Read More Information here on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
Shop CBD Online

… [Trackback]

[…] Find More on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
asigo system review

… [Trackback]

[…] Find More to that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
rolex sky-dweller replica with month

… [Trackback]

[…] Read More Info here on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]

trackback
Member
a few of our recent reports

… [Trackback]

[…] Info on that Topic: naghdefarsi.com/2017-96/84453/ […]