«خون شد» کیمیایی آبان ماه اکران می‌شود

مدیر شرکت پخش نمایش گستران از اکران «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در آبان ماه خبر داد.

امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران در گفت و گو با مهر درباره فیلم هایی که این شرکت مدیریت پخش آنرا برعهده گرفته است، اعلام‌کرد: پیش از تعطیلی سینماها فیلم «آقای سانسور» را اکران داشتیم که باتوجه به شرایط حاکم نمایش بدی نداشت و در ۲ هفته بیش از ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته است، امیدوارم پس از اینکه این تعطیلی ها تمام شد و شرایط به حالت عادی بازگردد به اکران خود ادامه دهد.

او گفت: همچنین پخش فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی را برعهده داریم که این فیلم سینمایی قرار است آبان‌ماه روی پرده سینماها برود.

مدیر شرکت پخش نمایش گستران افزود :فیلم های «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، فیلم «مغز استخوان» حمیدرضا قربانی و فیلم «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی را در دست داریم که بزودی برنامه اکران آن ها مشخص می شود.

حیدری در پایان درباره اکران آنلاین هرکدام از این آثار اظهار‌کرد: در حال حاضر برای این فیلم ها گزینه اکران آنلاین نداریم و باید تهیه کننده فیلم برای اکران آنلاین این فیلم ها تصمیم بگیرند. البته این را باید بگویم که طبق قراری که در شورای صنفی نمایش گذاشته شده است، فیلم ها باید ۲ هفته اکران عمومی شوند و پس از آن برای اکران آنلاین آن تصمیم گرفته شود.

فیلم خون شد,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
 
ممکن است شما دوست داشته باشید

دیدگاه بگذارید

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of