پیشنهاد دانلود بهترین فیلم های ایرانی در سال ۹۸ و ۲۰۱۹

در تاریخ امروز ۲ فیلم جدید و محبوب را از نگاه تماشاگران, جهت دانلود فیلم ایرانی در سال جدید ۹۸ و یا تماشای فیلم در سینما, معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی جدید در سال ۹۸ و ۲۱۰۹:

  1. فیلم رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی (Rahman 1400)
  2. فیلم متری شیش و نیم (۶٫۵ Per Meter)

معرفی ۲ فیلم برتر ایرانی در سال ۲۰۱۹ و ۹۸

 

عکس پروفایل و پوستر فیلم ایرانی متری شیش و نیم با بازی خوب نوید محمدزاده و پیمان معادی ۱_دانلود فیلم متری شیش و نیم

فیلم متری شش و نیم به انگلیسی ۶٫۵ Per Meter_ فیلم متری شش و نیم با دوربینی قوی با قاب هایی درست وقایع متری و شیش و نیم را جلو می برد از بازی خوب نوید محمد زاده که بگذریم شخصیت های پلیس و گاد فادر ایرانی به خوبی ساخته شده اند تا تماشاگر شاهد دوئلی جذاب در فیلم سینمایی متری ۶٫۵ باشد دعوا و دوئل پلیس با بازی پیمان معادی با چاشنی مشکلات خانوادگی اش و گانگستتر متری شش و نیم یعنی نوید محمد زاده در لباس پدر خوانده ایرانی به خوبی در فیلم به آرامی شکل گرفته است.

عکس پروفایل و پوستر فیلم ایرانی رحمان ۱۴۰۰ با بازی مهران مدیری و محمد رضا گلزار

۲_ دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰

فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ جدیدترین اثر سینمایی منوچهر هادی با بازی مهران مدیری و محمد رضا گلزار است.در خلاصه فیلم رحمان ۱۴۰۰ آمده است:رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که بزودی از دنیا خواهد رفت. از این جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده سودی حاصل کند اما همیشه با بدشانسی روبرو می‌شود. او با دوستش انوش (بهرام افشاری) نقشه‌هایی طراحی می‌کنند که اشکان (محمدرضا گلزار) پسر رئیس شرکت، بلایی سر رحمان بیاورد که خانواده رحمان با پول دیه زندگی خوبی داشته باشند.

از اینکه با پست پیشنهاد ۳ فیلم برتر ایرانی در سال ۹۸ با همراه بودید سپاس گذاریم نظر شما چیست؟ به نظر شما بهترین فیلمهای ایرانی در سال ۹۸ کدامند؟

» » » پیشنهاد مطلب رپورتاژ آگهی: بیش از ۱۰۰ نکته و ترفند برای خرید رپورتاژ آگهی بر اساس قوانین نانوشته سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

(آموزش نگارش نوشتار های قوی و موثر ریپورتاژ های تبلیغاتی و خبری از مبتدی تا پیشرفته همراه با مثال ها و نمونه رپورتاژ, در قالب ۱۰۰ فاکتور ضروری جهت برند سازی – افزایش ارزش ناب سایت و در نهایت کسب رتبه بهتر کلمه های کلیدی وب سایت در نتایج موتورهای جستجو, همچنین در این مقاله بهترین و بدترین روش های خرید و فروش رپرتاژ های آگهی به صورت جامع بررسی شده است)

#تبلیغات

ممکن است شما دوست داشته باشید

دیدگاه بگذارید

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of