پادشاه شمال، ابرقهرمان می‌شود!

البته دنیای سینما این امکان را دارد که چنین دنیا‌های متفاوتی را درهم ادغام کرده و معجونی عجیب و غریب از شخصیت‌ها و داستان‌های آن‌ها ارائه دهد. اما صنعت سینما فعلا قصد انجام چنین کاری را ندارد و به‌جای آن، تصمیم گرفته بازیگر اصلی مجموعه پربیننده و موفق بازی تاج و تخت را راهی یک‌سری ماجراجویی‌های ابرقهرمانانه کند. به این ترتیب، دیر نیست روزی که تماشاگران سینما و تلویزیون کیت هارینگتون را در نقش و قالب یکی از ابرقهرمانان داستان‌های مصور و کمیک استریپی ببینند.

به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، بعد از پایان ماجرا‌های مجموعه بازی تاج و تخت این پرسش مطرح بود که هارینگتون در قدم بعدی، فعالیت هنری خود را چگونه ادامه خواهد داد؟ به گفته رسانه‌های گروهی، با تمام شدن این مجموعه بود که بازیگر افسرده حال شد و حتی کارش به تخت بیمارستان هم کشیده شد. اما اخبار جدید حکایت از آن می‌کند که باید روز‌های بیماری و افسردگی هارینگتون را مربوط به گذشته دانست و او به‌زودی با یک مجموعه فیلم پرسروصدا دوباره به دیدار تماشاگران خواهد آمد.

شرکت فیلمسازی مارول که این روز‌ها با همکاری شرکت والت دیزنی در حال تولید اکشن‌های ابرقهرمانانه بسیار پرفروش است، رسما از کیت هارینگتون دعوت به همکاری کرده است. این دعوت بلافاصله با پاسخ مثبت بازیگر همراه شد.

مشخص شد مارولی‌ها، هارینگتون را برای یکی از نقش‌های ابرقهرمانانه خود درنظر گرفته اند و او، با قدرت‌های خارق العاده‌ای که کسب می‌کند راهی مبارزه و مقابله با تعدادی از موجودات شرور و پرقدرتی می‌شود که قصد نابود کردن کره زمین یا یکی از شهرهاو کشور‌های بزرگ و مهم جهان را دارند.

گمانه زنی رسانه‌ای

طبیعی بود که منتقدان و تحلیلگران سینمایی بلافاصله وارد کارزار شده و به گمانه‌زنی درباره شخصیتی بپردازند که قرار است هارینگتون روی پرده سینما بازی کند. اولین گمانه‌ها روی دو شخصیت بتمن و سوپرمن رفت. این دو ابرقهرمان در طول سال‌های گذشته با بازی بازیگرانی متفاوت به دیدار تماشاگران آمدند و هم اکنون بی‌صاحب هستند! تولید فیلم‌های این دو مجموعه فیلم هم، فعلا متوقف شده و نوعی حالت بلاتکلیفی دارند.

اما هیچ یک از این دو شخصیت، متعلق به مارول و والت دیزنی نیستند و تحت نظارت شرکت‌های فیلمسازی دیگری قرار دارند. همین نکته باعث این گمانه زنی شد که شاید مارول و والت دیزنی به فکر تولید محصول مشترکی با این کمپانی‌های رقیب بپردازند. اما مدیران مارول خیلی زود آب پاکی روی دست شایعه‌سازان ریختند و گفتند هارینگتون، بازیگر یکی از داستان‌های اصیل و اصلی همین شرکت خواهد بود و نه چیز دیگر.

هارینگتون,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

رونمایی از ابرقهرمان تازه

مارول با کمک والت دیزنی تا به حال یک دوجین ابرقهرمان به تماشاگران سینما معرفی کرده است و با این حال، هنوز ابرقهرمانان زیاد دیگری در اختیار دارد که از آن‌ها رونمایی نکرده است. یکی از همین ابرقهرمانان با چهره هارینگتون رونمایی خواهد شد! کوین فیگ، مدیر شرکت مارول در گفت‌وگویی اعلام کرد به احتمال بسیار زیاد، یکی از نقش‌های مهم و اصلی «ازلی ها» را به عهده خواهد گرفت. او در قالب شخصیتی به نام دین ویتمن ظاهر می‌شود. در داستان‌های کمیک استریپی مارول، ویتمن ابرقهرمانی است که با نام بلک نایت/ شوالیه شب و تاریکی عرض اندام و با شخصیت‌های منفی مبارزه می‌کند.

تلویزیونی‌های مارولی

انتخاب هارینگتون برای ازلی‌ها بعد از آن صورت می‌گیرد که ریچارد مدن هم قبل از آن برای بازی در این فیلم انتخاب شده است. مدن هم مثل هارینگتون یکی از بازیگران موفق و معتبر تلویزیونی است که البته در بازی تاج و تخت هم با این بازیگر همبازی بوده است. نقش اصلی ازلی‌ها را آنجلینا جولی به‌عهده دارد و داستانش درباره گروهی از ابرقهرمانانی است که عمری جاودان دارند و برای جلوگیری از مرگ خود، باید با یک نیروی شرور بسیار قدرتمند مقابله کنند.

فیگ می‌گوید شخصیتی که هارینگتون در فیلم بازی می‌کند قابلیت تبدیل شدن به شخصیت محوری یک فیلم مستقل را دارد. ظاهرا قرار است چنین اتفاقی هم بیفتد و بعد از نمایش عمومی ازلی‌ها، فیلم مستقلی با بازی هارینگتون در نقش دین ویتمن/ بلک نایت جلوی دوربین برود.

نقشی مقابل نقش جان اسنو

هارینگتون نقش جان اسنو را در هشت فصل درام قرون وسطایی بازی تاج و تخت بازی کرد و به‌واسطه این نقش به شهرتی بالا رسید. او امسال نامزد دریافت جایز بهترین بازیگر مرد تلویزیونی مراسم امی (اسکار تلویزیونی) برای همین نقش است.

هارینگتون,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فصل آخر این درام پرتنش تاریخی، ماه می‌تمام شد. این فصل و آخرین اپیزود آن نتوانست تماشاگران و دوستدارانش را راضی و متقاعد کند و با انتقادات بسیار زیادی روبه رو شد. با این حال خود مجموعه توانست به‌عنوان پربیننده‌ترین مجموعه چند سال اخیر رسانه تلویزیون شناخته و معرفی شود. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری ازلی‌ها تعیین نشده و اهل فن منتظر اولین عکس‌ها از هارینگتون با گریم شخصیت بلک نایت هستند.


منبع:jameja.daily


 

ممکن است شما دوست داشته باشید

دیدگاه بگذارید

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of